5.15.2014

Almost Like a Boy

Je me sens vraiment bien de ne plus avoir à réviser quoique ce soit. Du coup, j'ai plus de temps pour moi et pour visiter tous les blogs mode que j'adore, regarder des films, des séries, des émissons de mode, de musique ou juste écouter de la musique en lisant ou en feuilletant un magazine de mode quand je ne sors pas. Ça me fait vraiment bizarre d'avoir autant de temps libre après mes 2 ans de prépa qui n'ont pas du tout été de tout repos.
Trève de bavardage, je vous laisse voir ma tenue du jour. À bientôt. xx

I really feel great now that I don't have anything to revise. So, I've more time for me and to visit my favorite fashion blogs, watch films, series, fashion programs, music programs or just listen to music while reading or looking fashion magazines when I'm not going out.
It's really weird to me to have so much free time after 2 years of hard work and very few rest times in prep school.
So I stop here with my talking, and I let you see my ootd. See y'all. xx

Tee  Purchased in London/ High Waisted Skinny Jeans  Primark (old)/ Perfecto  Purchased in a market in Paris/ Slippers  H&M/ Belt C&A/ Clutch  New Shop/ Necklace  New Look/ Bracelet  Made in Bénin

No comments:

Post a Comment